Vai al contenuto

Nuova Fiat Punto


carrera4

Messaggi Raccomandati:

  • Risposte 2,2k
  • Creato
  • Ultima Risposta

I più attivi nella discussione

I più attivi nella discussione

Nonostante mi senta dire di tutto , trovo comunque il tempo per mostrarvi queste foto scattate oggi sulla A4 . Ero all'inseguimento di una rara Croma bianca quando ho superato quella bisarca ed è iniziato una lunga serie di fermate e sorpassi per vedere e cercare di fotografare le auto .

00905%20005.JPG

00905%20016.JPG

2017 - ALFA ROMEO Giulia 2.2 150cv Super
2012 - RENAULT Megane III Coupè 1.6dci 130cv Gt-Line

2005 - NISSAN Murano 3.5 V6 24V 234cv CVT

Link al commento
Condividi su altri Social

Taurus??????

  • Ieri: Fiat Panda 900 Young (1998) - AB Y10 II Avenue (1993) - Fiat Panda 1.2 DynamicClass (2004) - Fiat Punto Evo 1.4 GPL (2010)
  • Oggi: Ford Focus SW 1.6 Tdci 90cv (2009) e Lancia Ypsilon 1.2 (2016)
  • Ieri: Aprilia Rally II L.C. 50cc (1996) - Piaggio Vespa PX 150 (2002) - Honda Hornet 600 II (2006)
  • Oggi: Honda Hornet 600 III (2007) e Piaggio Vespa PX 150 (2000)
Link al commento
Condividi su altri Social

dal sito di nunoHGT:

RELIABILITY AND QUALITY RATING: 2_rate.gif

At the Grande Punto's launch, journalists were accommodated in a hotel created in part of Fiat's former factory at Lingotto, Turin. It looked posh, but at one point, two out of the three lifts weren't working, there was no running water to a number of the bathrooms, the ventilation system emitted alarming noises throughout the night and the electrically-operated curtains in the rooms had a life of their own... was this an omen? Sadly, it might just be typically Fiat: the Mk1 and Mk2 Puntos have consistently scored poorly in customer surveys for reliability, with a variety of engine problems as well as electrical and ancilliary-system faults, and its dealers seem to have been about as helpful as the hotel staff were when it came to sorting out problems.

On the positive side, this Grande Punto does appear to be basically solidly-built, most of the cabin materials feel strong and pleasant to touch, and there were no obvious glaring faults on the cars tested, though attention to detail isn't quite perfect: most cars had some poorly-finished plastic edges on their dashboards, unevenly fitted and loose threads around the fabric-covered interior panels, as well as very cheap-feeling headlining material. The tailgate also feels very lightweight and tinny; this doesn't shut with a reassuringly solid clunk, and nor do the doors. However, the Punto's overall quality is probably no worse than most other mainstream mass-market superminis of the same price (and to be fair, in some reliability surveys, it has previously beaten the more expensive Volkswagen Polo).

ma che tristezza.... prima la tratta una merda e poi dice che è nella media del segmento e non inferiore alle concorrenti del suo prezzo???!!...

ma vaffa...!!!

Link al commento
Condividi su altri Social

Ospite
Questa discussione è chiusa.

×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.