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Matteo B.

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I più attivi nella discussione

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ce lo vedo bene sulla tua, cosi' diventi un novello Coliandro :mrgreen:

:shock:8-):D

EDIT: ops, ho visto che era gia' venuto in mente...

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Beschleunigung ist, wenn die Tränen der Ergriffenheit waagrecht zum Ohr hin abfliessen

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Automotive News has dug up a few details on the Subaru sports coupe co-developed with Toyota. The production version of the two-door is set for an official unveil at the Tokyo Motor Show this December, and when it bows, AN expects it to show up without the company's trademark all-wheel drive system or a turbocharger. That sound? It's the lonesome wail of a sad trombone.

The good news is that Subaru is reportedly planning on a longer-than-average lifecycle for the coupe, with multiple packages popping up down the line to keep the car fresh. Those include an STI model, and while those three letters typically signify forced induction, Automotive News suggests that's not the case for this vehicle. According to their sources at Subaru, the Subiyota was always intended to be all naturally aspirated, all the time. Curiously, Autoblog's own well-placed sources assure us that isn't the case, suggesting that turbo power is still very much in the car's future.

Even with a 2.0-liter, naturally-aspirated four-cylinder behind the headlights, the Subaru coupe should be a blast to fling. The company's engineers have positioned the engine five inches lower in the chassis compared to the Impreza, which should translate into a better center of gravity and improved handling dynamics. Here's hoping that all-wheel drive shows up before long.

Auto blog.com

News contrastanti riguardo la natura delle motorizzazioni più spinte della versione Subaru. Pare comunque che avrà un ciclo di vita più lungo della media e che nasceranno vari allestimenti tra cui una STI.

La teoria è quando si conosce il funzionamento di qualcosa ma quel qualcosa non funziona.

La pratica è quando tutto funziona ma non si sa come.

Spesso si finisce con il coniugare la teoria con la pratica: non funziona niente e non si sa il perché.

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ma cosa continuano con la versione 4WD che è INFATTIBILE, basta vedere il concept che hanno mostrato (al limite con una soluzione tipo ferrari FF)?

:pz

anche per la versione turbo ci vorranno ANNI IMHO

Se non esce turbo si azzoppano da soli.

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Some critics have complained that the 4C lacks luxury. To me, complaining about lack of luxury in a sports car is akin to complaining that a supermodel lacks a mustache.

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non esce turbo subito E FANNO BENE.

E fanno male....altro che bene....

Senza turbo tarpi le ali al tuning, specie in USA

Una sportivetta giapponese che non si può pisolare duro che senso ha?

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Some critics have complained that the 4C lacks luxury. To me, complaining about lack of luxury in a sports car is akin to complaining that a supermodel lacks a mustache.

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Una sportivetta giapponese che non si può pisolare duro che senso ha?

per non sparare alto col prezzo e le emissioni.

la faranno dopo.

il turbo in USA e Jap lo mettono in kit che compri per posta....:mrgreen: tipo le scimmie di mare o gli occhiali a raggi x :lol:

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