Vai al contenuto

Messaggi Raccomandati:

Inviato (modificato)

ho provato a manipolare la foto per cercare di trarre qualche altro dettaglio.

atsb.jpg

Modificato da simonepietro

... Le Alfa del futuro, Mazda a parte, dovrebbero essere ingegnerizzate là. Ma io dovrei comprare un'Alfa fatta dagli ingegneri della Chrysler ?

( Cit . Giugiaro da Quattroruote )

  • Risposte 77
  • Creato
  • Ultima Risposta

I più attivi nella discussione

I più attivi nella discussione

Inviato

Io son del modestissimo parere che ormai Caddy ha insistito abbastanza su questo stile... imho ci sono elementi così forti che continuano a ripetersi che ad uno sguardo generale le fan sembrare tutte uguali, cancellando le novità stilistiche che invece magari ci sono.

Molto imho, ma sarebbe ora di cambiare un po' strada.

"... guarda la libidine sarebbe per il si, ma il pilota dopo il gran premio ha bisogno il suo descanso... e poi è scattata la regola numero due: perlustrazione del pueblo e ricerca de los amigos... ah Ivana, mi raccomando il panta nell'armadio, il pantalone bello diritto. E un po' d'ordine in stanza... see you later!" (Il Dogui, Vacanze di Natale)

Inviato

vero...iniziassero ad evolverlo un po' di più...non dico cambiare radicalmente, ma variare di più..cmq alla fine hanno confermato le vecchie ipotesi che l'erede della BLS sarebbe stata TP...menomale...

i19322_s4.png

Nikon D600 + Nikon D5100 + Nikkor 16-85 VR + Nikkor 70-300 VR + Nikkor AF-S 85 f/1.8 + Tamron 24-70 f/2.8 VC... flickr 500px

  • 3 mesi fa...
Inviato

Io voto shop... E quoto il vecchio messaggio di Paolino, sarebbe l'ora che si evolvessero un po'...

La teoria è quando si conosce il funzionamento di qualcosa ma quel qualcosa non funziona.

La pratica è quando tutto funziona ma non si sa come.

Spesso si finisce con il coniugare la teoria con la pratica: non funziona niente e non si sa il perché.

  • 5 mesi fa...
Inviato

Muletti:

We’ve just photographed the first real-world signs of development of the Cadillac XTS. The donor CTS body on this mule has been heavily modified to add length (to both the wheelbase and overall), while also adding width–all to duplicate the footprint of the XTS.

The grayed-out roof also shows signs of cutting, riveting, and primer to get this testbed sized right. The body sits uncomfortably atop the swollen wheel arches, and the placement of the wheels seem out of whack, as the platform gets fine-tuned for its next phase of testing.

Cadillac showed the XTS Platinum concept in January at the Detroit Auto Show. Although that concept looked nearly production-ready, this mule shows that there is still a lot of work to do make it a production reality. The XTS program has generated lots of rumors of platform shuffling–from a Zeta-based rear-wheel drive setup, to an altered Sigma platform stretched over-and-above the CTS — but the latest information suggests that the XTS will use an upgraded version of GM’s Epsilon II architecture. The XTS Platinum concept was touted to be all-wheel drive, which would seem to support the Epsilon II reports.

The XTS is also reportedly slated to adopt the PHEV powerplant originally scheduled for the Saturn Vue, along with its 3.6-liter Direct-Injected V6. The combined power output for the gas and electric engines is listed at 350 hp and 295 lb-ft. of torque, with nice low-end pull expected thanks to the electric powerplant.

Given the state of this test mule, don’t expect to see the XTS in Cadillac showrooms earlier than 2013.

Via Leftlanews.com

3dbd19af6de1e88063141154328ef.jpg

d06c00f5b5acc7a98679568521a0a.jpg

628b7f6f32cd8490fa41e7b4716c1.jpg

ec18dbcbcb675304c157dd385383b.jpg

2eca5cb711d4b4557b968ac92a027.jpg

   

299071681_3185610351660041_8900220191808448426_n.jpg431276441_723494343226973_3304128024488697101_n.jpg

Inviato

Becker su autoblog.com parlano di ATS adducendo tali ipotesi

Look what the spies have caught. Fresh from our time in the nothing-else-looks-like-it Cadillac CTS Coupe, comes these furtive shots of what we think is the upcoming Cadillac ATS. We've heard different rumors, but the dedicated BMW 3 Series fighter will either show up in 2013 as a 2014 model, or 2014 for the 2015 model year. Whenever it shows up, the ATS will be riding on a smaller version of GM's new/upcoming Alpha platform, the same basic RWD chassis that will also underpin the third generation CTS as well as the next Chevy Camaro.

We've taken a long, hard look at these spy shots, and have concluded that whatever sits under the CTS shell has had its wheelbase shrunk, leading us to believe this is in fact an ATS mule. The wheels are far too close to the passenger compartment. The other giveaway are the two places to insert fuel. At first we thought perhaps this is an XTS prototype and that the second orifice was (maybe) because of the new big Caddy's plug-in hybrid (PHEV) powertrain. However, we think the vestigial door in the photographs is actually there because of the shortened chassis of the ATS. Also, GM will be placing PHEV plugs on the driver's side for convenience. We've also heard nothing about an ATS PHEV, though an ATS Hybrid has been rumored.

As for the mule in these pictures, here's hoping whatever's under there is worthy of all six ducks.

che dici?

 News al 02/12/2015: Mazda 2.

Inviato

è l'ATS. Leftlane ha corretto le precedenti notizie

... Le Alfa del futuro, Mazda a parte, dovrebbero essere ingegnerizzate là. Ma io dovrei comprare un'Alfa fatta dagli ingegneri della Chrysler ?

( Cit . Giugiaro da Quattroruote )

Ospite
Questa discussione è chiusa.

×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.