Vai al contenuto

Touareg 2.5

Messaggi Raccomandati:

2010_lexus_isf_evolution_2.jpg

These spy pics of the Lexus IS-F Evolution are very exciting considering that it’s near the end of its 150kg weight loss program. Reports have come out previously about the hood, roof, front and rear fenders/bumpers and trunk lid being made of carbon fiber to drop up to 150KG in weight.

These pics confirm the addition of a rear wing and highly supportive carbon backed Recaro seats. Also confirmed previously are a proper Torsen LSD and revised suspension to offer a firmer ride over standard. These pics could even already be showing the production ready examples of the BBS alloy wheels to be included in the IS-F Evolution package. It’s been reported that the development code name for the IS-F Evolution is 182A. Continued after the jump!

Many are speculating that since the code name is similar to the Toyota/Subaru “086A” compact sports car that they would have similar designations. Japan’s New Model Magazine X believes that locally delivered examples of the “IS-R” (a working title for the car) or 182A will include a Nissan GT-R-like GPS activated speed limiter cut when the car is in the vicinity of a circuit.

But it appears this feature will apply to Japanese models and not for export versions. The 182A IS-F Evolution is expected to go on sale in August 2010 at a price between 12,000,000 and 15,000,000 JPY (US$128,000 - 160,000) debunking shocking rumors of a US$250,000 price tag.

7tune via cochespias

Non sono tanto sicuro si tratti di uno spy, ma comunque..

 News al 02/12/2015: Mazda 2.

Link al commento
Condividi su altri Social

Se fa come la LF fanno in tempo a fare uscire altre 2 generazioni di IS...

In ogni caso prezzo fuori dal mondo. Con 130/160K dollari mi compro ben altro...

La teoria è quando si conosce il funzionamento di qualcosa ma quel qualcosa non funziona.

La pratica è quando tutto funziona ma non si sa come.

Spesso si finisce con il coniugare la teoria con la pratica: non funziona niente e non si sa il perché.

Link al commento
Condividi su altri Social

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere iscritto per commentare e visualizzare le sezioni protette!

Crea un account

Iscriviti nella nostra community. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già registrato? Accedi qui.

Accedi Ora
×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.