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Touareg 2.5

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E' più una considerazione generale, ma con il nuovo corso Chrisler diventa invisibile il logo e praticamente tutte le auto hanno un grosso buco anonimo li davanti, eccessivo.

Per dire, Audi o Jaguar, hanno il logo nella calandra, BMW ha l'elica sul cofano, Mercedes o l'uno o l'altra... Qua troppo anonimo, come le auto tunizzate dei tamarri quando tolgono la VW alle Golf o cose simili.

Per il resto che dire, è il solito 300, qua in veste sportiva, prima ristilizzato normale, ma l'auto è quella, linee comprese.

Va bene per il Chrisler 300, avrei leggermente personalizzato un pò più la Thema, ma pazienza, la vera/vecchia Thema è incredibilmente simile proprio al 300 se proprio si doveva trovare un'auto al giorno d'oggi.

Certo, se si contestualizza no, ma presa pari pari e traslata in ogni caso era tra quelle che più la ricordano.

quoto tutto. Questo griglione-bocca ha bisogno di una dentiera.

Anche una delle auto piu' belle, se vista cosi'

MaseratiQuattroporteFacelift.jpg

puo' sembrare incompiuta

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Bella un bel po', tamarra ma senza esagerare, alla fine i cambiamenti sono praticamente impercettibili ma le donano comunque cattiveria a sufficienza.

La teoria è quando si conosce il funzionamento di qualcosa ma quel qualcosa non funziona.

La pratica è quando tutto funziona ma non si sa come.

Spesso si finisce con il coniugare la teoria con la pratica: non funziona niente e non si sa il perché.

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La voglio importata come Thema 8-)

Affiancarsi al semaforo all'icsseitrentacinqued con rumore agricolo e spettinare il riporto dell'attempato e appesantito guidatore col rozzo V8 non ha prezzo 8-)

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Some critics have complained that the 4C lacks luxury. To me, complaining about lack of luxury in a sports car is akin to complaining that a supermodel lacks a mustache.

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Tra l'altro non so se avete letto l'intero comunicato stampa, ma a parte la 300 SRT8 sono disponibili anche gli allestimenti S e Executive, il secondo ha le modifiche di Thema come i rivestimenti integrali in pelle nappa di Poltrona Frau etc.

All-new 2012 Chrysler 300C Executive Series

Designed to be the most luxurious Chrysler flagship sedan ever, the all-new Chrysler 300C Executive Series combines ultra-premium leather – once limited to some of the most exotic Italian luxury cars – with world-class refinement and handling, state-of-the-art safety and connectivity features and the legendary 363 horsepower 5.7-liter HEMI® V-8 engine with Fuel Saver Technology.

"For us, it's not only about making the all-new Chrysler 300C great for a segment, it's about tailoring it for an individual . . . the businessman . . . the outperformer . . . the trendsetter," added Francois. "The 2012 Chrysler 300C Executive Series makes a statement with all of its appointments and contrasts. With hand-sanded real wood accents, hand-stitched Italian leather dash, two-tone ultra-soft Nappa leather seats, uniquely polished 20-inch wheels and state-of-the-art Uconnect Touch – our flagship provides passengers with the sense of pure old-school craftsmanship combined with innovative technology."

Exclusive features found on the Chrysler 300C Executive Series interior include either Mochachino or Black Poltrona Frau "Foligno" leather-wrapped instrument panel, cluster brow, center console side panels and upper front- and rear-door panels. Premium Nappa leather covers the door armrest, bolster and center console armrest. Two-tone Mochachino or Black seats are wrapped exclusively in supple Nappa leather and include 12-way power-adjustable driver and front-passenger seats (including four-way power lumbar) with two-mode ventilation and two-mode heated seats for both front and rear passengers. Specially selected Natural Pore Mocha or Pore Gray real wood trim is finished in a low-gloss to enhance the beauty of the wood.

On the exterior, the Chrysler luxury flagship replaces chromed fascia, mirror and door handle accents with a unique platinum chrome finish for an even more upscale look. Topping off the unique exterior is a platinum-chrome finished grille surround with platinum-chrome sculpted grille blades for a truly distinctive appearance (late availability).

Premium interior amenities within the Chrysler 300C Executive Series model include the state-of-the-art Uconnect Touch 8.4N with Garmin® navigation, SIRIUS Traffic and SIRIUS Travel Link, 160-mph LED-illuminated instrument cluster with driver-selectable color EVIC, heated and leather-wrapped steering wheel, power tilt and telescoping steering column with memory, power-adjustable pedals with memory, power backlight sunshade, premium 18-ounce berber floor mats with nubuck trim, satin chrome lower door sills with "Chrysler" logo, dual heated/cooled cup holders, ambient lit foot well lighting, LED illuminated interior door handles and front and rear map pockets, premium carpeted trunk mat, HomeLink universal transceiver and power-folding chromed exterior mirrors with memory, auto-dimming and auto-tilt in Reverse.

Available in rear-wheel drive or with the segment's most advance AWD system, the 2012 Chrysler 300C Executive Series models arrive at Chrysler dealerships in the fall of 2011.

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All-new 2012 Chrysler 300C Executive Series

Designed to be the most luxurious Chrysler flagship sedan ever, the all-new Chrysler 300C Executive Series combines ultra-premium leather – once limited to some of the most exotic Italian luxury cars – with world-class refinement and handling, state-of-the-art safety and connectivity features and the legendary 363 horsepower 5.7-liter HEMI® V-8 engine with Fuel Saver Technology.

Perchè l'allestimento è riservato (da quanto ho capito) solo al 5.7? Non sarebbe meglio renderlo disponibile anche sul 3.6? :pen:

  • Merdeces E220 CDI Coupé Executive (2011) VENDUTA
  • BMW 118d F20 LCI Urban (2015) VENDUTA
  • Mercedes E220 CDI Coupé Avantgarde AMG (2012) VENDUTA
  • Porsche Cayenne Diesel Platinum Edition (2014) VENDUTA
  • BMW 420d F33 Cabrio Sport Bianca (2014) VENDUTA
  • BMW 420d F33 Cabrio Sport Nera (2014) VENDUTA
  • BMW 320d F31 Touring Modern (2014) VENDUTA
  • MERCEDES E 220 CDI Cabrio Sport (2015) VENDUTA
  • MERCEDES ML 250 Bluetec Sport (2015) VENDUTA
  • MERCEDES E 250d Cabrio Premium (2016) VENDUTA
  • LANCIA Musa 1.4 Platino (2011) VENDUTA
  • RANGE ROVER SPORT HSE Dynamic 3.0 TDV6 (2017) VENDUTA
  • BMW X5 xDrive25d Business (2017) VENDUTA
  • BMW Z4 sDrive18i (2016) VENDUTA
  • BMW 116i F21 MSport (2018) VENDUTA
  • BMW 420d GranCoupé xDrive MSport (2018) VENDUTA
  • Porsche Macan (2019) VENDUTA
  • Mercedes SLC 180 AMG Line (2019) VENDUTA
  • Porsche Boxster T (2019)

 

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Top gear ne parla quasi bene della nuova 300

Chrysler has catapulted the 300C from being a pretend, poor man's Bentley into a real, poor man's Bentley. While the current car has little more than the right bone structure to pull it off, this new one has plenty of sinew to back up the promise.il principale difetto è lo sterzo incosnsistente ma rimarcano che la versione europea che dicono si chiamerà thema a parte UK dovrebbe avere un set migliore pe ri nostri gusti

Chrysler 300C driven full road test car review - BBC Top Gear - BBC Top Gear

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ma perchè a me queste elaborazioni ufficiali delle case americane sembrano (quasi) sempre dei volgari tuning aftermarket? non che non sia un'auto valida, da quanto visto fin'ora, almeno per il mercato americano...da noi vedremo, anche se non penso che se vorranno con la Thema proporre un allestimento sportivo lo ricalchino troppo da questo, è un po' lontano dai nostri gusti...e poi perchè i paraurti di questa versione speciale americana sono usati sulla thema "base"...

p.s. si, il bianco sembra non donarle, ammazza quasi completamente le forme...

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