Vai al contenuto
Messaggio aggiunto da AleMcGir,

IMG_2162.png.f1d2c5b8607e39b39cc3035bfe2e2f7c.png

Messaggi Raccomandati:

Inviato
2 ore fa, __P scrive:

E-SUV (non ho conferme se ci sarà o no) ‘28

 

se vogliono iniziare a fare sul serio negli US, sarà meglio che ci sia

  • Mi Piace 1

 

  • Auto attuale: Mercedes Benz Classe A180 CDI Sport
  • Auto in famiglia (passato e presente): Jeep Renegade 2023 - Lancia Ypsilon 2021 - Fiat Panda 2021 - Alfa Giulietta 2013 - Fiat Bravo 2007 - Fiat Grande Punto 2006 - Alfa 147 2004 - Fiat Punto 2001 - Fiat Marea 1999 - Fiat Tipo 1994 - Fiat Punto 1994 - Fiat Tipo 1989 - Fiat Panda - Fiat Uno - Fiat 126 - Fiat 124

 

Inviato (modificato)
17 ore fa, Gengis26 scrive:

Alto gamma per Modena significa letteralmente "non sappiamo cosa inventarci", ma ci stiamo pensando.

A Modena si lavora a Large Bev e quel poco di Maserati che è rimasto.

Credetemi, se possibile.

Niente levante, niente E-Jet.

Giulia, Stelvio, e alcune cose su Maserati. Stop.

 

intendi che a Modena non stanno lavorando su levante ed e-jet o che questi modelli non verranno proprio realizzati da nessuna parte?

Un modello top di gamma è stato annunciato per Cassino oltre a Giulia/Stelvio, ergo....

E-jet si dice qui sul forum che sarà sinergica alla Jeep GC per cui ha senso che venga sviluppata in US

 

Modificato da Zyx
  • Mi Piace 1

 

  • Auto attuale: Mercedes Benz Classe A180 CDI Sport
  • Auto in famiglia (passato e presente): Jeep Renegade 2023 - Lancia Ypsilon 2021 - Fiat Panda 2021 - Alfa Giulietta 2013 - Fiat Bravo 2007 - Fiat Grande Punto 2006 - Alfa 147 2004 - Fiat Punto 2001 - Fiat Marea 1999 - Fiat Tipo 1994 - Fiat Punto 1994 - Fiat Tipo 1989 - Fiat Panda - Fiat Uno - Fiat 126 - Fiat 124

 

Inviato
3 minuti fa, Felis scrive:

Non mi pare che il titolo in borsa stia facendo capriole stamattina...


Se volevano puntare ad aumentare il titolo dovevano dire che avrebbero chiuso in IT almeno un paio di stabilimenti 😉

Inviato

Oggi c'è Powell ed il FOMC. Ergo non si muove nulla fino alle 20 ora italica :mrgreen:

  • Mi Piace 1

. “There are varying degrees of hugs. I can hug you nicely, I can hug you tightly, I can hug you like a bear, I can really hug you. Everything starts with physical contact. Then it can degrade, but it starts with physical contact." SM su Autonews :rotfl:

Inviato

Il Presidente in visita in Germania 

 

StellantisReaffirmsCommitmenttoOpelandGermany.thumb.jpg.0ce77cdd3e086b1494a27a21bbd580a1.jpg

 

Cita
Stellantis Reaffirms Commitment to Opel and Germany
  • Visit of the Rüsselsheim plant and the Design Centre
  • Preview of the future grEEn-campus

 

Rüsselsheim.  Stellantis Chairman John Elkann und Xavier Chéreau, Stellantis Chief Human Resources & Heritage and Chairman of the Supervisory Board of Opel Automobile GmbH, visited the premises in Rüsselsheim and reaffirmed their support and commitment for the long-term future of the site. Together with Florian Huettl, Opel CEO and Stellantis Germany Managing Director, they visited yesterday the production plant, where the best-selling Opel Astra in all drive variants and the DS4 from its sister brand DS Automobiles are manufactured. They also received an insight into Opel’s future model portfolio in the Design Centre.

Furthermore, they took time to talk to employees and social partners.

 

“Opel and Germany are very important to Stellantis. At a time of deep industrial transformation, I was happy to take the opportunity of this visit in Rüsselsheim to reaffirm our commitment to Stellantis’ German operations and to our high-quality dialog with our key partners and stakeholders, in particular IG Metall. This cooperative approach will bring sustainable opportunities to all in Germany, a first example of which is the construction of the grEEn-campus in Rüsselsheim,” said Stellantis Chairman John Elkann.

 

“The speed with which our German plants have transformed into efficient, state-of-the-art production sites is impressive. Of course, we must not let up on continuously increasing our competitiveness and quality in production and customer service. I would like to thank IG Metall and our works council for the constructive and trustful collaboration,” added Opel Supervisory Board Chairman Xavier Chéreau.

 

“Rüsselsheim not only stands for 125 years of automotive production, but also for innovation and progress. We look forward to the future with confidence, we will continue to play a pioneering role in the transformation of the automotive industry and surprise our customers with our exciting models. Opel is the first German manufacturer to offer a battery-electric variant of every model, without exception. With our employees and all partners, we are implementing our strategy with full conviction and concentration,” said Florian Huettl, Opel CEO and Stellantis Germany Managing Director. “With our extensive Stellantis brand portfolio, we have a strong market position; we are number two on the German market in total and number one in the German light commercial vehicle business.

We will further develop the entire organisation together and focus on collaborative partnerships – inside and outside the company. We are one team for Stellantis in Germany. We have a strong dealer network as well as successful brands and models like the Opel Astra, Peugeot E-3008, Citroën ë-C3 and Fiat 500e.”

 

Just a few weeks before a crucial year for the entire automotive industry in connection with the stricter CO2 fleet limits, Stellantis rejoined the European Automotive Association ACEA. “We intend to engage constructively with all stakeholders, from our union and commercial partners to political leaders, to identify a common path towards a strong future for our industry. Our strategy and commitment to electrification remain unchanged,” emphasised John Elkann. The Stellantis Chairman shared his views with Ursula von der Leyen, President of the European Commission, in recent conversations.

 

During the visit to the Adam Opel Haus, Elkann and Chéreau also received an update on the progress of the grEEn-campus project, the future Stellantis Germany headquarters and the new global Opel headquarters on Mainzer Straße in Rüsselsheim. The new modern, efficient and urban company headquarters will make a decisive contribution to reducing the carbon footprint of the Rüsselsheim location.

 

1486064684650356737.gif.a00f8cace62773a93b9739b2906757ee.gif

Inviato (modificato)
4 minuti fa, FaGiO scrive:

Perché c'era Luca?

 

Penso perchè è anche Chief Sales & Marketing Officer Stellantis oltre a CEO Lancia ed anche perchè in quello stabilimento ci producono DS4.

Modificato da MotorPassion

 

"Qualche emiro che compra una Ferrari lo troverò sempre. Ma se il ceto medio finisce in miseria, chi mi comprerà le Panda?"

Sergio Marchionne

 

Follow me on Instagram

Inviato
3 minuti fa, FaGiO scrive:

Perché c'era Luca?

 

Perché adesso è anche Chief Sales & Marketing Officer di Stellantis 

  • Mi Piace 1

1486064684650356737.gif.a00f8cace62773a93b9739b2906757ee.gif

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere iscritto per commentare e visualizzare le sezioni protette!

Crea un account

Iscriviti nella nostra community. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già registrato? Accedi qui.

Accedi Ora

×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.