Vai al contenuto
Messaggio aggiunto da __P,

8E007A53-D335-4DDD-8626-1BA2EB32E8A2.thumb.jpeg.c933fae8a578656624d48b1dda154d1e.jpeg

Messaggi Raccomandati:

trovo poco sensate le modifiche esterne tra W e Gw.

Ok ai dettagli più e meno lussuosi per differenziarne il livello, ma l'intervento su gruppi ottici mi sembra poco conveniente se si considera che praticamente nessuno lo noterà.

Link al commento
Condividi su altri Social

il posteriore così squadrato non lo digerisco proprio, il resto è ok per il tipo di vettura..

W e GW hanno lunghezze diverse?

 

  • Auto attuale: Mercedes Benz Classe A180 CDI Sport
  • Auto in famiglia (passato e presente): Jeep Renegade 2023 - Lancia Ypsilon 2021 - Fiat Panda 2021 - Alfa Giulietta 2013 - Fiat Bravo 2007 - Fiat Grande Punto 2006 - Alfa 147 2004 - Fiat Punto 2001 - Fiat Marea 1999 - Fiat Tipo 1994 - Fiat Punto 1994 - Fiat Tipo 1989 - Fiat Panda - Fiat Uno - Fiat 126 - Fiat 124

 

Link al commento
Condividi su altri Social

20 minuti fa, Zyx scrive:

 

W e GW hanno lunghezze diverse?

 

No, stessa lunghezza, cambia il posizionamento e il target, più avanti arriverà la versione più lunga

1486064684650356737.gif.a00f8cace62773a93b9739b2906757ee.gif

Link al commento
Condividi su altri Social

1 minuto fa, j scrive:

più avanti arriverà la versione più lunga

 

😳

 

  • Auto attuale: Mercedes Benz Classe A180 CDI Sport
  • Auto in famiglia (passato e presente): Jeep Renegade 2023 - Lancia Ypsilon 2021 - Fiat Panda 2021 - Alfa Giulietta 2013 - Fiat Bravo 2007 - Fiat Grande Punto 2006 - Alfa 147 2004 - Fiat Punto 2001 - Fiat Marea 1999 - Fiat Tipo 1994 - Fiat Punto 1994 - Fiat Tipo 1989 - Fiat Panda - Fiat Uno - Fiat 126 - Fiat 124

 

Link al commento
Condividi su altri Social

4 minuti fa, savio.79 scrive:

No, mi sa proprio che arriva una versione più lunga, da quello che si era capito finora.

Si, seconda metà dell'anno.

17 minuti fa, miriam scrive:

Hanno già diffuso i dati relativi alle dimensioni?

 

Più o meno così.....

 

spacer.png

 

:mrgreen:

  • Ahah! 7

. “There are varying degrees of hugs. I can hug you nicely, I can hug you tightly, I can hug you like a bear, I can really hug you. Everything starts with physical contact. Then it can degrade, but it starts with physical contact." SM su Autonews :rotfl:

Link al commento
Condividi su altri Social

6 minutes ago, savio.79 said:

No, mi sa proprio che arriva una versione più lunga, da quello che si era capito finora.

 si, chiedo scusa, avevo letto un articolo che diceva il contrario ma invece qui dicono questo:

Long-wheelbase Jeep Wagoneer and Grand Wagoneer under development

If you're lusting after an even larger vehicle than one of these towering SUVs, it sounds like Stellantis is happy to indulge you.

The 2022 Wagoneer and Grand Wagoneer SUVs are the new hotness for Jeep and parent company Stellantis. They offer loads of luxury, tons of tech and scads of space, though they may not be roomy enough for everyone.

Catering to drivers that want as big a vehicle as they can possibly get, Jeep is hard at work on extended-length versions of the Wagoneer and Grand Wagoneer. "The vehicles you guys are looking at here today, obviously, are short-wheelbase," a Stellantis spokesman confirmed to Roadshow during a media backgrounder. "We have a long wheelbase [version] coming as well. More info on that later."

At 214.7 inches from bumper to bumper and riding on a wheelbase of 123.0 inches, the Wagoneers are by no means small. In fact, they're nearly 4 inches lengthier than a Cadillac Escalade, with a hub-to-hub span that's 2.1 inches greater. This makes theses utility vehicles 'tweeners. They're a little bit bigger than other full-size SUVs, but not quite as gargantuan as extended-length competitors that are available. For example, the Escalade ESV is more than a foot longer than a Wagoneer and its wheelbase is more than 11 inches greater.

It's unclear how much larger the super-sized Wagoneers will be, but if they were stretched a foot, they'd be exactly 1 inch longer than a Chevy Suburban. Naturally, this should provide a commensurate increase in cargo space. Both Wagoneers offer 27.4 cubic feet of volume behind the third-row seat and nearly 71 aft of the second-row chairs. Fold those seats down and the Wagoneer serves up a whopping 116.7 cubes' worth of junk-hauling space, though the Grand Wagoneer is a good bit less capacious, with just 94.2 cubic feet room when you go all-in.

Aside from greater interior volume, long-wheelbase Wagoneers will almost certainly come with huskier monthly payments than their smaller siblings. An entry-level 2022 model starts at $59,995, while the most-affordable Grand Wagoneer kicks off at $88,995. Both of those prices include $2,000 in destination charges. Using the Escalade as a yardstick once more, the price difference between a standard-length model and the stretched ESV variant it $3,000. If Jeep follows the same formula, the long-wheelbase Grand Wagoneer is going to start at nearly $92,000, though of course, it could be even richer than that.

https://www.cnet.com/roadshow/news/jeep-grand-wagoneer-long-wheelbase-confirmed/

 

Link al commento
Condividi su altri Social

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere iscritto per commentare e visualizzare le sezioni protette!

Crea un account

Iscriviti nella nostra community. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già registrato? Accedi qui.

Accedi Ora

×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.