Vai al contenuto
Messaggio aggiunto da __P,

C28F4E02-0533-427C-8B31-243049407645.thumb.jpeg.36c42e84cebb67f373da444d2f519811.jpeg

 

➡️ IL PRIMO MESSAGGIO È STATO AGGIORNATO CON PRESS RELEASE, VIDEO ED IMMAGINI UFFICIALI ⬅️

Quanto ti piace la Mercedes-AMG SL 2022?  

39 voti

  1. 1. Quanto ti piace la Mercedes-AMG SL 2022?

    • Molto
      14
    • Abbastanza
      16
    • Poco
      8
    • Per niente
      1


Messaggi Raccomandati:

Inviato

Noto che anche Mercedes si è inserita nel filone delle code corte che obbligano e mettere appendici sul culo delle macchine ... Curioso da parte di chi è sempre stato maestro di aerodinamica ed ha sempre fatto auto lunghe che evitavano questo "problema"

☏ ONEPLUS A6013 ☏

  • Mi Piace 1

BMW Kaiserin E63 630i SMG | Renault Arkana scoiattolo ibrido | Kawasaki zanzarina Z1000SX | Ducati catenaccio Monster S2R 

  • 1 mese fa...
Inviato

Continua la collaborazione tra l’italiana Santoni e AMG.

 

Cita

New collection of high-quality leather goods under the established "Santoni for AMG" label

Affalterbach.  To coincide with the market launch of the new roadster, the Italian leather goods manufacturer Santoni is offering a luggage set that is tailor-made to fit the boot of the new Mercedes‑AMG SL from spring 2022. The collection includes a beauty case, a backpack and a weekender. All three products are made of high-quality nappa leather, and are available in three different colours. Mercedes-AMG and Santoni have been in close partnership for many years. As part of this successful lifestyle cooperation, the luxury goods manufacturer offers a wide range of exclusive shoes and accessories such as belts and wallets under the label "Santoni for AMG". The new luggage set is also available at https://www.santoniforamg.com.

Mercedes-AMG and Santoni started their partnership back in 2005, with FIA-approved racing and stylish casual shoes. The products of the "Santoni for AMG" label exemplify the values that unite the two brands: outstanding craftsmanship, the highest quality and attention to detail.

The new three-piece collection is made from the same nappa leather that is used for the seat covers of the new Mercedes-AMG SL. The weekender, beauty case and backpack are available as a package or individually, and fit exactly into the boot of the new Mercedes-AMG SL for optimum use of space. They are available in black, sienna brown and red pepper. A discreetly embossed "Santoni for AMG" logo additionally underlines the high quality.

"The new Mercedes-AMG SL offers the highest level of comfort and quality, and combines this with inspiring sportiness," says Philipp Schiemer, Chairman of the Board of Management of Mercedes-AMG GmbH. "This makes it the ideal automotive companion for those occasional escapes from the daily routine - and the customised Santoni luggage set is the perfect matching lifestyle accessory. With the new SL, as with the Santoni collection, stylish luxury meets perfect craftsmanship."

"We are delighted to be able to realise this exciting project of a customised luggage set for the new Mercedes-AMG SL together with our long-standing partner Mercedes-AMG," says Giuseppe Santoni, CEO of Santoni. "Mercedes-AMG and Santoni represent two worlds that have a great deal in common: outstanding craftsmanship, the highest quality and attention to detail. These attributes are also impressively reflected in our latest collection."

The weekender (63 cm x 28 cm x 35 cm) offers enough space for luggage on a multi-day trip. A separate compartment is integrated, for example for shoes or other items that should not come into contact with clothing. Two strap handles and a detachable shoulder strap guarantee high carrying comfort. The backpack (36 cm x 18 cm x 41 cm) also has a separate inside compartment for better organisation. Its adjustable carrying straps and two-way zip ensure easy handling. The same applies to the zipped beauty case (28 cm x 11 cm x 16 cm), which also has an additional inner pocket. These items available as pre-orders are handmade and are delivered twelve weeks after ordering.


53EEA842-825B-4B46-8C4E-40A301458B0C.jpeg.1192c29ac02a7ed9c4cdee033c9c1d7a.jpeg

 

via Daimler

  • 2 mesi fa...
Inviato (modificato)

Rincorsa per massimizzare i costi, le auto costano sempre di più (facile capire chi ci guadagna), però le case automobilistiche mi sembrano più in crisi oggi che al tempo della SL di Bruno Sacco.

Modificato da maxsona
Inviato
23 minuti fa, maxsona scrive:

Rincorsa per massimizzare i costi, le auto costano sempre di più (facile capire chi ci guadagna), però le case automobilistiche mi sembrano più in crisi oggi che al tempo della SL di Bruno Sacco.

Mica tanto, il segmento spider e sportive è quasi morto, la gente invece della coupe/spider vuole il SUV sportivo. Non a caso tante sportive son sparite e altre spariranno. La SL è stata salvata solo perché iconica. Se pure le giapponesi ormai son sparite
 

Le poche rimaste stanno facendo di tutto per renderle più appetibili per i clienti

  • Mi Piace 1

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere iscritto per commentare e visualizzare le sezioni protette!

Crea un account

Iscriviti nella nostra community. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già registrato? Accedi qui.

Accedi Ora

×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.