Vai al contenuto

Che Lancia è quella su AutoOggi ?


Messaggi Raccomandati:

Inviato
rimanendo sempre nel gruppo auto bild ecco alcuni fotomontaggi sul gruppo fiat

panda cabrio

58452.jpg

panda sw

58466.jpg

maserati suv

58453.jpg

lancia stilnovo

58470.jpg

Fia Panda SW?? Ma che fantasia!!! Scusate, ma questo è un caso da risolvere di X Files: cosa fumeranno quelli di Autobild? Che viaggi si fanno?

Ahahah, una Panda SW... questa è proprio bella!!!

Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 90 cv 5 porte Emotion. Bella rossa fiammante!!!

Mia, ti voglio tanto bene!

  • Risposte 37
  • Creato
  • Ultima Risposta

I più attivi nella discussione

I più attivi nella discussione

Inviato

e da auto express

nuova 500

car_portal_pic_16962.jpg

It's going to be cheap - and very cheerful! This week's mag features the first world exclusive pictures of the stunning new baby Fiat that's set to turn the city car market on its head.

The all-new Fiat 500 is a retro-styled sensation that will become one of the cheapest cars available in Britain when it arrives in showrooms in 2006, with entry-level models set to cost from only £5,000.

For that, buyers will get an amazing little car which echoes the look of the famous Nuova 500 - the Fiat that powered generations of buyers the world over between 1957 and 1975 and gained a huge number of celebrity fans, including Michael Schumacher and Sophia Loren. Based on a shortened Panda platform, the 500 will replace the Seicento, which remains in showrooms in Europe despite having been withdrawn from sale in the UK following the debut of the Panda.

Fiat first hinted that a 500 was in the pipeline when it wowed crowds at this year's Geneva Motor Show with the sensational looking Trepiuno concept car, which company insiders suggested at the time was the key to Fiat's financial comeback plans. The firm has suffered heavy losses in recent years, following a decline in sales. But with the acclaimed Panda - outright winner of Auto Express's New Car Honours 2004 - Fiat proved that it could still do what it has always done best, and build small cars with classless appeal and great driving characteristics.

The new 500 is sure to blur class boundaries. With looks like this, it is set to become one of the most fashionable small cars around , much in the vein of the BMW MINI - but at a fraction of the cost.

Our spies have informed us that, despite some initial resistance to the project within Fiat's senior management, the 500 has now been given the green light for production, and dev-elopment for the new car is already significantly underway. Fully built prototypes are expected to start testing by the end of next year, ready for a production debut at the 2006 Paris Motor Show, where the Fiat is sure to become Europe's most talked-about new car.

Details about the 500's engines remain sketchy, although it's expected that the basic model will be powered by a 55bhp 1.2-litre petrol unit. Unlike the original 500, the motor will be mounted in the front, leaving the rear free to incorporate a proper hatchback.

A new 1.0-litre 16-valve powerplant is also being co-developed with General Motors. A 65bhp 1.2-litre petrol unit will be available, too, while in most European markets the 70bhp 1.3-litre Multijet diesel, which first appeared in the current Punto and Idea mini-MPV, is to be offered.

Inside, the 500 will have four separate seats, with the rear two removable to boost load space. Fiat is said to be carefully planning the 500's market debut, as it wants the car to appeal to a new breed of buyer rather than tempt customers away from the Panda.

So there will be two very different types of 500 - the three-door base car, which will remain true to the Nuova 500's budget roots; and more upmarket models with leather trim and unique body styling, to appeal to MINI buyers.

autoexpress

1486064684650356737.gif.a00f8cace62773a93b9739b2906757ee.gif

Inviato
[v][arco]il maserati suv è una bestemmia

Concordo.

Personalmente non capisco proprio come facciate ad esaltarvi per un coso del genere e a sperare che esca presto: io una Maserati SUV non la voglio e non la vorrò mai vedere.

Chi è più criminale, chi tiranneggia il suo popolo, o chi prima finanzia il tiranno, e poi rimpiazza la dittatura con l'anarchia?

(Niall Ferguson, trad. Rita Baldassarre, Corriere Della Sera 02/01/2007)

Inviato

no infatti..dovrebbe avere i prezzi della ypsilon ed uscire nel 2006,non nel2005...carino il photoshop cmq

aparte alcuni particolari molto economici che dubito faranno capolino nella versione di serie...

Inviato
[v][arco]il maserati suv è una bestemmia

Concordo.

Personalmente non capisco proprio come facciate ad esaltarvi per un coso del genere e a sperare che esca presto: io una Maserati SUV non la voglio e non la vorrò mai vedere.

ma scusate... la Kubang cos'era se non un SUV allestito da Giugiaro per la Maserati? Non mi pare facesse proprio schifo... eppoi sicuramente com'è uscito il Cayenne (con ottimi riscontri in fatto di vendite!) potrebbe benissimo uscire la Kubang (anche se - si diceva tempo fa ancora - il progetto è stato accantonato).

userbar.jpg
Inviato

il photoshop è carino, ma il resto è tutto sbagliato.. il pianale è quello della ypsilon, verrà costruita a mirafiori e si dice parte dai 14000€..

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere iscritto per commentare e visualizzare le sezioni protette!

Crea un account

Iscriviti nella nostra community. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già registrato? Accedi qui.

Accedi Ora

×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.